مطالب خوب

  • ۰
  • ۰

مهم نیست که آیا شما یک معلم سال دوم یا معلم 20 ساله هستید. این فصل برگشت به مدرسه، با تمام پروتکل های جدید خود و دستورالعمل های یادگیری آنلاین، باعث می شود همه احساس کنند که این اولین سال است که دوباره تمام شده است.

چند ماه آینده (حداقل) برای مربیان چالش برانگیز است. مهم خواهد بود که در مراقبت از خود مشارکت داشته باشیم، اما به احتمال زیاد معلمان باید نیاز به فراتر از آن برای حفظ سلامت روانی خود داشته باشند. دور از همکاران و دانش آموزان ما، و همچنین تلاش برای حفظ پاکیزگی و پیروی از پروتکل های جدید، به طور عاطفی تخلیه می شود. بنابراین بیایید در مورد چگونگی مراقبت از سلامت روانی خود صحبت کنیم.

آیا بسته های مزایای شما عبارتند از خدمات مشاوره ای؟
نگران نباشید در مورد منابع موجود در دسترس شما به عنوان یک کارمند پرس و جو کنید. برخی از ولسوالی ها یک برنامه کمک کارمند دارند که منابع زیادی را به عنوان بخشی از بسته های مزایای شما ارائه می دهد. این می تواند شامل خدمات مشاوره باشد. مشاوران EAP برای طیف گسترده ای از نگرانی ها، از سوء مصرف مواد به غم و اندوه و استرس آموزش دیده اند. EAP شما همچنین می تواند با سرپرستان خود همکاری کند تا اطمینان حاصل شود که تمام جنبه های محیط زیست شما در جهت اهداف بهداشت روانی شما در حال کار است.

حتی اگر مزایای شما شامل خدماتی مانند مشاوره نباشد، اگر شما وسیله ای دارید و احساس می کنید می توانید از پشتیبانی عاطفی اضافی استفاده کنید. هیچ چیز اشتباهی با یک حرفه ای وجود ندارد که بتواند به شما کمک کند تا از طریق اضطراب و ترس کار کنید.

آیا دوست دارید؟
اولین سال تحصیل من، مدرسه من مرا با یک جانباز چاشنی که به عنوان مربی به عنوان یک مربی خدمت کرده بود، جفت کرد. این که آیا شما این سال را از لحاظ جسمی در مدرسه شروع می کنید یا نه، داشتن یک دوست که در ضخامت چیزهایی است که با شما بیشتر از همیشه ضروری است. اگر مدرسه شما یک سیستم دوستی رسمی نداشته باشد، آن را به تیم رهبری خود پیشنهاد دهید یا به سادگی تنظیم کنید. داشتن کسی که می دانید می دانید می توانید از آن لذت ببرید، ایده های گزاف گویی را از بین ببرید، از طریق این زمان از استرس بالا به کمک کمک کنید و به آن کمک کنید.

آیا شما از ذهنیت خود آگاه هستید؟
همانطور که با هر سال تحصیلی، چند روز به عنوان یک ستاره راک و روزهای دیگر احساس می کنید، نه خیلی زیاد. این سال، این احساسات ممکن است تشدید شود. آگاه باشید که چگونه احساس می کنید و آنچه را که لازم دارید شناسایی کنید تا احساس کنید که شما به سادگی از طریق هر روز باقی نمی ماند. صادقانه با خودتان در مورد آنچه شما می توانید رسیدگی کنید و آنچه شما نمی توانید صادق باشید. شاید شما واقعا واقعا نیاز به یک مهد کودک در این هفته دارید یا باید مواد غذایی را تحویل دهید زیرا شما زمان یا انرژی ندارید. با خودتان واقعی باشید و بدانید که شما مجبور نیستید تمام پاسخ ها را داشته باشید، و شما نمی توانید و نباید سعی کنید این کار را انجام دهید!

سلامت روان تنها تبدیل شدن به یک موضوع موضوع است که احساس راحتی می کنند، اما اکنون بیش از هر زمان که ما باید با خودمان چک کنیم. با اضطراب بسیار زیادی در اطراف ما، سلامت روان می تواند به سرعت سقوط کند. به یاد داشته باشید: ما فقط می توانیم از دیگران مراقبت کنیم.

 

trex hearts
 

  • ۰۰/۰۷/۱۴
  • امیررضا بهمنش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی