مطالب خوب

  • ۰
  • ۰

امروزه آموزش مجازی تبدیل به یک نیاز جهانی شده ، و اگرچه این روش ها نشان دهنده یک تجربه متفاوت از آموزش سنتی در مدارس است ، اما گزینه ای است که روز به روز فراگیر تر می شود ، خصوصاً دربین افرادی که دسترسی به مراکز آموزشی برایشان دشوار است و یا شاغل هستند و وقت کافی ندارند . با این وجود ، این سؤال در ذهن ما مطرح می شود که آیا آموزش های مجازی در به دست آوردن اطلاعاتی که برای کسب مدرک تحصیلی و یا ارتقاء سطح شغلی مؤثر است یا خیر؟

 

اگر دارای مدرک مجازی هستید یا قصد دارید که در کلاس های آنلاین شرکت کنید ، خبر خوب این است که ، طبق مطالعات اخیر MIT ، دوره های تحصیلی مجازی به همان اندازه مؤثر هستند که به طور سنتی در یک کلاس یا سالن سخنرانی تدریس می شدند. در حال حاضر یکی از نقاط قوت این نوع کلاس ها این هست که دانش آموزانی به یادگیری در این نوع کلاس ها می پردازند که می خواهند کنترل تحصیلات خود را به دست گرفته ، برنامه های خود را خودشان تعیین کنند و از طریق یادگیری تجربی ، تجربه ای ارزشمند کسب کنند. در اینجا به برخی از دلایلی می پردازیم که چرا دانش آموزان و افرادی که به دنبال افزایش سطح تحصیلی خود هستند ، به دنبال آموزش های مجازی می روند .

 

نگاهی به گذشته آموزش های مجازی

اولین دوره آموزش از راه دور ، حدود سال 1995 ارائه شد. در آن زمان ، دانش آموزان انگیزه کمی برای مطالعه مجازی داشتند ، زیرا ارائه این دوره ها بسیار محدود بود. با این حال امروزه ، در سراسر دنیا دانشجویان این کلاس ها می توانند مدرک های تحصیلی خود را در بسیاری از رشته ها کسب کنند. دانشجویان می توانند مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد و حتی گواهینامه را در زمینه های مختلفی از جمله عدالت کیفری ، مطالعات امنیتی ، تبلیغات رسانه ای ، مطالعات بورس ، مطالعات دفاعی و استراتژیک ، مدیریت ساخت و ساز و … کسب کنند.

 

تحصیل به روشی مقرون به صرفه تر

صرف نظر از اینکه مجبور هستید در دانشگاه زندگی کنید یا یک آپارتمان را در همان نزدیکی اجاره کنید ، تجربه کالج سنتی می تواند گران باشد. حتی اگر تصمیم به حضور در مؤسسه‌ای برای تحصیل کرده باشید می دانید که برخی اوقات رفت و امد میتواند سخت و خسته کننده باشد. بنابراین ، بسیاری از دانش آموزان می توانند با گذراندن دوره های یادگیری مجازی و زندگی در خانه ، وقت و سرمایه خود را پس انداز کنند. بله ، انها هنوز باید شهریه بپردازند ، اما می توانند در هزینه های جابجایی ، هزینه های مربوط به دانشگاه ، هزینه رفت و آمد و سایر موارد دارای برچسب قیمت ، صرفه جویی کنند.

 

آسودگی در یادگیری

برخلاف دوره های سنتی که نیاز به حضور در یک مکان معین را دارند ، دوره مجازی این گونه محدودیت ها را از سر راه برمیدارد و به شما این امکان را می دهد تا مطالعات خود را حول برنامه خود برنامه ریزی کنید. شما می توانید سخنرانی ها را تماشا کنید و هنگامی که حوصله داشتید مطالعه کنید ، فرقی نمیکند که صبح زود باشد ، اواسط روز و یا اواخر شب. این امر باعث می شود آموزش های از راه دور گزینه مناسبی برای افرادی باشد که از راحتی ، انعطاف پذیری و استقلال لذت می برند.

 

کلاس های مجازی امکانات بیشتری فراهم می آورد

هیچ دو دانش آموزی به یک روش یاد نمی گیرند. انواع شخصیت ها و ترجیحات یادگیری وارد بازی می شوند و سطح فعالیت و عملکرد را تحت تأثیر قرار می دهند. فایده دوره آنلاین این است که به دانش آموز این امکان را می دهد تا با توجه به اولویت های خود برای مشارکت در کلاسها برنامه ریزی کند. به عنوان یک دانشجوی مجازی ، شما می توانید وقتی آمادگی داشتید ، به بحث های گروهی و گفتگوها بپردازید. با داشتن یک کلاسی که به دانشجویان درون گرا و برون گرا فرصتی برای پیشرفت می دهد ، موفقیت در دوره های مجازی ، قابل دسترسی تر از همیشه می باشد.

 

کارفرمایان می دانند که دانشجویان آنلاین سخت کار هستند

یکی از کیفیتی هایی که این دانشجویان از نظر کارفرمایان آینده خود دارند ، مدیریت زمان است. در حالی که بسیاری از دانشجویان سنتی مجبورند این مهارت را در محل کار بیاموزند ، دانشجویان آنلاین در حال حاضر با سالها تجربه در مدیریت زمان به سر می برند. این مهارت کلیدی دانش آموزان را برای موقعیت هایی که در آن ها مستلزم کار مستقل ، چند وظیفه ای و همکاری با همسالان از راه دور است را ، بخصوص جذاب می کند.

 

یادگیری مجازی شما را برای یادگیری در زندگی واقعی آماده می کند

به عنوان یک دانش آموز آنلاین ، شما قادر خواهید بود که به صورت مستقل یادگیری را انجام دهید که احتمالاً در محل کاری خود با آن روبرو خواهید شد. بسیاری از مشاغل برای تکمیل مهارت های جدید یا پیشرفت در فن آوری ، نیاز به آموزش دوره ای در قالب مجازی و همچنین برخی تحقیقات مستقل دارند. با داشتن تجربه در هر دو زمینه ، می توانید کارفرمایان آینده را با توانایی یادگیری و رشد خود در حین کار تحت تأثیر قرار دهید. بسیاری از فارغ التحصیلان مجازی می دانند که از آنجا که آنها قبلاً عادت به یادگیری و کار به عنوان دانشجو داشتند ، بهتر است وقتی زمان فرا رسید ، به عنوان یک کارمند به یادگیری خود ادامه دهند.

 

استاد خصوصی , استاد مجازی , تدریس خصوصی , معلم خصوصی , معلم آنلاین

 

Link 1 , Link 2 , Link 3 , Link 4 , Link 5 , Link 6

  • ۹۹/۰۶/۰۲
  • امیررضا بهمنش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی